28. 3. 2010
Vše začalo 12. litopadu 2003, kdy jsme přivezli vozíky z cihelny. Během roku 2004 – 2005 proběhla stavba motorového vozu spolu se stavbou prvního úseku trati.
23. července 2005 byl zahájen zkušební provoz na první části naší trati. Dalším významným datem se stal první listopad téhož roku, kdy se konala oslava ku příležitosti sta let od zahájení provozu na trati mezi Kutnou Horou město a Zručí nad Sázavou, a my jsme zahájili oficiální provoz na naší malodráze.
Rok 2006 se nesl v duchu staveb, byly přestavěny dva vozíky. Koncem roku se nám povedlo sehnat vyhýbku o rozchodu 550 mm, která musela být následně přerozchodována na 600 mm, a v květnu roku 2007 byla vložena do trati.
Roky 2008 a 2009 se nesly v duchu oslav deseti, a později dvaceti ujetých kilometrů spolu s dalšími úpravami trati.
Dnes jezdíme na zhruba padesáti metrech trati vzhledem k velikosti pozemku a technickým možnostem.